Monday, November 28, 2011

Jamuan Akhir SK Sabak

Assalamualaikum n selamat petang....

Alhamdulillah selesailah sudah jamuan akhir SK Sabak pada 28/11/11 (Isnin -pagi) kat Marrybrown airport... Sekalung ucapan ribuan terima kasih pada kedua ayah n bonda Fatma coz, belanja pelajar abacus n cikgunya skali (hehehe) makan kat Marrybrown.. diwajah masing2 mengambarkan kegembiraan yg tak terungkap ngan kata2...  semuanya pulang dengan kekenyangan n tersenyum lebar dibibir... n terima kasih pada semua pelajar yg bersusah payah belikan cenderahati kat cikgu... comel2.. ;) di bawah nih cikgu kongsi gambar yg di ambik sepanjang jamuan akhir berlangsung pagi tadi...

Rabbani bersama Bondanya..

Fatma, Zayani, Bella n Ain... kami sampai awal sgt.. kedai buka pukul 11 pagi, kul 10.15 pg kami dah ada depan kedai.. apa lagi layan posing la dulu... 

Bella ngan kawannya.. 

Buai laju2.. sampai pokok sena... lalalalala.. oooo seronoknya kamu berdua (Fatin n Nasuha) duduk dalam buai.. 
dah tak sabar nak tunggu makanan yg diorder sampai.. semua dah kelaparan...

Kia n Zayani tersenyum manis...
Zayani cantik skali hari ni...
3 jejaka melaya.... dah tak sabar menanti nak makan.. aiman, syamim n taufiq



Aiman malu2 la pulak...
Aishah n nurul
Adam
Comel2 semuanya.. Najihah, Maisarah n Syabila
Cantik Syakirah ari nih... lain dari kebiasaan waktu g kelas...



Dua beradik nih memang tak tinggalkan buainya... ermmm seronok main buai ye.. 

Najihah n Adam sempat main2 dulu sementara tunggu makanan sampai
Sempat berposing dulu...










eh.. cikgu pun sempat gak bergamba.. control2... ehehehe



Semua pelajar sedang menjamu selera... yum...yum sedapnya...



Cikgu mewakili pelajar2 abacus mengucapkan terima kasih yg tak terhingga pada Fatma sekeluarga coz sudi belanja kami semua... cikgu harap Fatma hepy selalu..
dan buat semua pelajar abacus, Insya-Allah ada kesempatan kita jumpe lagi... jgn lupa buat ulangkaji... n hafal sifir... masa yg ada hargailah ia..jgn disia2kan...
 Dan yg penting jgn lupa SOLAT.... sentiasa berDOA..
semoga kejayaan mewarnai idup kalian semua.. Insya-Allah..
salam sayang dan rindu dari Cikgu Ba ;)

Sunday, November 27, 2011